Beoordelingen van Dell Amore Amsterdam

Recente recensies

5.0
İmran
22 juni 2026
Die ene Gast
20 juni 2026

Snel en goed warm bezorgd, alle sterren dik verdiend!

Astrid L
17 juni 2026

Pizza pepperoni was lekker en werd snel bezorgd.

Sr
17 juni 2026

Super vers en snel

Raghda
15 juni 2026

Good quality and delicious food

Bedirhan
11 juni 2026

Beste pizza’s in de stad. 👍🏻

Die ene Gast
5 juni 2026

Goed gevulde broodjes warm en snel bezorgd

Karaca
4 juni 2026

De pizza's zijn altijd warm en lekker.

Linda
3 juni 2026

Heerlijk en goed warm

Heerlijk pizza tonijn en frikandel met ketchup
2 juni 2026
Richard
1 juni 2026

In een woord "Top", heerlijke broodjes shoarma gegeten 👍

Astrid
31 mei 2026

Hoefde niet lang te wachten en beleefde koerier

Jack
30 mei 2026

Prima pizza en snelle bezorging

Johanes
28 mei 2026

Altijd topkwaliteit

anoniem
26 mei 2026
An
26 mei 2026

Altijd lekker en supersnelle bezorging door vriendelijke bezorgers

Bas
26 mei 2026

Wederom heerlijk gegeten 👍🏻

anoniem
26 mei 2026
Rita
25 mei 2026

Snel bezorgd e n heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet
24 mei 2026
Ins
13 mei 2026

Voor de eerste keer besteld. Pizza was lekker en de kapsalon ook. Bezorging met 20 min, perfect.

Buurtbewoner
11 mei 2026
Die ene Gast
11 mei 2026

De bezorger was zo brutaal om om fooi te vragen. Jullie prijzen zijn al zo hoog dat fooi is inbegrepen en daar bovenop rekenen jullie ook nog bezorgkosten, wat altijd gratis was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
10 mei 2026

Patat heerlijk gebakken, Pindasaus perfect. De Kipsate was echt overheerlijk alsof het zo van de bbq afkwam Zeker voor herhaling vatbaar.

Sura
8 mei 2026

Ik ben heel blij met dell amore altijd. Eten komt warm en de service geef ik een 10! Het smaakt goed, olie is altijd vers dat proef ik gewoon. Wij zijn vaste klant en bestellen vaak genoeg.

Latifr
7 mei 2026

Ik bestel altijd bij Dell Amore. Deze keer had ik een kapsalon, cheeseburger en pizza besteld. Alles was lekker en warm toen het aankwam. De kapsalon had veel smaak, de cheeseburger was goed en de pizza was ook erg lekker. De bezorging was snel en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Miriam
6 mei 2026
E
27 april 2026
Leo Bakker
26 april 2026

Het was heerlijk xxx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Errol Jongebloed
26 april 2026

Het supershoarma broodje was anders dan anders? Nu langwerpig met sesampitjes, terwijl normaal rond? Nu ook veel minder shoarma? De kipburger speciaal zou o.a. voorzien zijn van cheddar en uien, dit ontbrak? Jammerrrrrr!

Mo
26 april 2026

Pizza was lauw Bezorger heeft lang gezocht naar huisnummer

P. Ucar
26 april 2026

Lekkere pizza besteld! De bezorging was snel en de pizza kwam warm aan. Dunne, knapperige bodem en goede, verse toppings – zeker van genoten. Enige minpuntje: er zat helaas geen saus bij. Verder zeker een aanrader, ik bestel hier graag nog eens!

Richard
26 april 2026

Heb twee heerlijke Top broodjes super shoarma gegeten. Complimenten voor de kok 👍

Piet
23 april 2026
Hamza Dogan
23 april 2026

Lekker eten bij Dell Amore

Yasmina
22 april 2026
Die ene Gast
16 april 2026
Sanaa
12 april 2026

Heel erg snel geleverd. Maar kwaliteit van de snacks waren slecht. Heb nog specifiek gevraagd het door te bakken en ik kreeg ze nog bijna rauw geleverd dus niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zohra Ouaski
12 april 2026

Ik bestel al jaren bij ze😄

Ton
12 april 2026

Pizza was koud En was 25 minuten na afgesproken tijd

Hans
12 april 2026

Prima altijd vers korte calzone sate ook lekker

Bassaid
9 april 2026

Top zaak

Anoniem
8 april 2026

Heb een opmerking gelaten met geen ui aub is niet gelezen kreeg een pizza vol met ui extra saus is vergeten

Daan
6 april 2026
Hüseyin
1 april 2026

Zoals we het gewend zijn van Dell Amore, weer snel en heerlijk!

Hans
30 maart 2026

Altijd vers en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet
27 maart 2026
Errol Jongebloed
26 maart 2026

het was weer lekker maar volgens mij zat er minder vlees in normaal zijn de calzone wat dikker'.

Buurtbewoner
25 maart 2026
Sandy
18 maart 2026

heerlijk gegeten alles goed geregeld!

Suayip
14 maart 2026

Warm en op tijd geleverd.

Buurtbewoner
9 maart 2026
Zulfikar
4 maart 2026

Heerlijk gegeten. Rijkelijke vulling van de pizza's, hamburgers waren heel lekker.

Taner
3 maart 2026
Hans
2 maart 2026

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
28 februari 2026

Wederom m'n complimenten voor de kok 👍 Heb heerlijk genoten van de broodjes shoarma

Eelco van Ommeren
27 februari 2026

Alles goed, behalve dat elke vorm van sambal en knoflooksaus ontbrak op de broodjes, Turkse pizza’s en kapsalon. Super klein puntje, €0,10 toeslag voor een plastic tas, het eten werd bezorgd in een papieren tas. Levering was snel, helemaal geen klachten over.

Barry Limonard
26 februari 2026

Het eten was goed bereid en smaakte prima.

Brahim
25 februari 2026

Gewoon snel en lekker zoals altijd ga zo door jongens 👍👍👍👍

annelies huging
25 februari 2026
Patrick
24 februari 2026

Top toko ..

Danny
24 februari 2026

Heb der van genoten 👍

Nanda
24 februari 2026

Werd van te voren gebeld waaneer ze zouden arriveren,en keurig op tijd.

Richard
22 februari 2026

Wederom m'n complimenten voor de kok 👍 Heb heerlijk genoten van de broodjes shoarma.

Denise
20 februari 2026

Eten altijd lekker en vers

Renewi
18 februari 2026
Aa
16 februari 2026

Lasanga was gruwelijk, echt top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
15 februari 2026

Grote complimenten voor de kok 👍 Zeer lekker gesmaakt

Die ene Gast
12 februari 2026
Mohamed
12 februari 2026

Slechte kale pizza, had kip sate pizza besteld

Piet
9 februari 2026
Nihal
8 februari 2026

Ik heb vandaag een grote brood shoarma bij jullie besteld, maar helaas was dit geen grote brood. Het brood dat ik heb ontvangen was duidelijk klein. Ik bestel heel vaak bij jullie en ben normaal altijd tevreden, maar dit vond ik wel erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

m
7 februari 2026
GENTLEMAN
7 februari 2026

DE BESTE PIZZA 🍕 VAN AMSTERDAM

Erkan
2 februari 2026

Blijft LEKKER en lekker SNEL!

Nur
1 februari 2026

Geen verbeterpunten! 5 sterren ✨

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Apa
30 januari 2026
Omar
27 januari 2026
Lex
27 januari 2026
E
26 januari 2026

Zoals altijd heerlijk en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Musa
25 januari 2026

Wat is er gebeurd? De patat viel erg tegen en was van slechte kwaliteit. De pizza was prima, maar dit was niet de ervaring die ik gewend ben.

Richard
24 januari 2026

De prijs is iets omhoog gegaan maar, dat heeft de kwaliteit niet minder op gedaan. Het waren heerlijke broodjes shoarma 👍

Valentina Arafa
23 januari 2026

Super snel! We bestellen altijd elke vrijdag voor het bedrijf voor 12:30 dit keer liep het uit en had als opmerking erbij genoteerd. Met dat het top zou zijn als het eten ipv 12:45 er toch 12:30 kon zijn, eten was er inmiddels al om 12:23 top!

Erkan
22 januari 2026

Meer dan lekker, goed bezig!!

Des
21 januari 2026

Was lekker.

Rick Vinken
20 januari 2026
Miriam
16 januari 2026
Ch
15 januari 2026

De prijzen flink omhoog gegaan, waarvoor je ook een zielig schotel krijgt, meer een schoteltje. Porties zijn verminders, verpakkingen ziet er niet uit. Kapsalon niet bedekt, open in een zakje. Friet zo slap als het maar kan. Jammer was voorheen vaste klant, maar dit was mijn laatste bestelling! Inflatie amahoelaaa

HMB W
12 januari 2026

De bezorging is keurig op tijd. Het eten is heerlijk. Pizza, pasta, doner, het maakt niet uit....alles is lekker hier.

mo
11 januari 2026
Richard
11 januari 2026

Broodje Super shoarma heeft super lekker gesmaakt 👍

Sijmen
9 januari 2026
Die ene Gast
8 januari 2026
Armaan
5 januari 2026

Kapsalon rijst was rauw

Oskar
4 januari 2026
Damian
4 januari 2026

The best 👌

Oskar
1 januari 2026

Top

Richard
31 december 2026

Bij deze wil ik de team van Dell Amore alvast de beste wensen geven voor 2026 Dat het nieuwe jaar weer lekker mag smaken 👍

Damian
29 december 2026

👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam
29 december 2026

Goede service, kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.