Beoordelingen van Dell Amore Amsterdam
Recente recensies
İmran
Die ene Gast
Snel en goed warm bezorgd, alle sterren dik verdiend!
Astrid L
Pizza pepperoni was lekker en werd snel bezorgd.
Sr
Super vers en snel
Raghda
Good quality and delicious food
Bedirhan
Beste pizza’s in de stad. 👍🏻
Die ene Gast
Goed gevulde broodjes warm en snel bezorgd
Karaca
De pizza's zijn altijd warm en lekker.
Linda
Heerlijk en goed warm
Heerlijk pizza tonijn en frikandel met ketchup
Richard
In een woord "Top", heerlijke broodjes shoarma gegeten 👍
Astrid
Hoefde niet lang te wachten en beleefde koerier
Jack
Prima pizza en snelle bezorging
Johanes
Altijd topkwaliteit
anoniem
An
Altijd lekker en supersnelle bezorging door vriendelijke bezorgers
Bas
Wederom heerlijk gegeten 👍🏻
anoniem
Rita
Snel bezorgd e n heerlijk gegeten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Piet
Ins
Voor de eerste keer besteld. Pizza was lekker en de kapsalon ook. Bezorging met 20 min, perfect.
Buurtbewoner
Die ene Gast
De bezorger was zo brutaal om om fooi te vragen. Jullie prijzen zijn al zo hoog dat fooi is inbegrepen en daar bovenop rekenen jullie ook nog bezorgkosten, wat altijd gratis was
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roy
Patat heerlijk gebakken, Pindasaus perfect. De Kipsate was echt overheerlijk alsof het zo van de bbq afkwam Zeker voor herhaling vatbaar.
Sura
Ik ben heel blij met dell amore altijd. Eten komt warm en de service geef ik een 10! Het smaakt goed, olie is altijd vers dat proef ik gewoon. Wij zijn vaste klant en bestellen vaak genoeg.
Latifr
Ik bestel altijd bij Dell Amore. Deze keer had ik een kapsalon, cheeseburger en pizza besteld. Alles was lekker en warm toen het aankwam. De kapsalon had veel smaak, de cheeseburger was goed en de pizza was ook erg lekker. De bezorging was snel en vriendelijk. Zeker een aanrader!
Miriam
E
Leo Bakker
Het was heerlijk xxx
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Errol Jongebloed
Het supershoarma broodje was anders dan anders? Nu langwerpig met sesampitjes, terwijl normaal rond? Nu ook veel minder shoarma? De kipburger speciaal zou o.a. voorzien zijn van cheddar en uien, dit ontbrak? Jammerrrrrr!
Mo
Pizza was lauw Bezorger heeft lang gezocht naar huisnummer
P. Ucar
Lekkere pizza besteld! De bezorging was snel en de pizza kwam warm aan. Dunne, knapperige bodem en goede, verse toppings – zeker van genoten. Enige minpuntje: er zat helaas geen saus bij. Verder zeker een aanrader, ik bestel hier graag nog eens!
Richard
Heb twee heerlijke Top broodjes super shoarma gegeten. Complimenten voor de kok 👍
Piet
Hamza Dogan
Lekker eten bij Dell Amore
Yasmina
Die ene Gast
Sanaa
Heel erg snel geleverd. Maar kwaliteit van de snacks waren slecht. Heb nog specifiek gevraagd het door te bakken en ik kreeg ze nog bijna rauw geleverd dus niet voor herhaling vatbaar.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Zohra Ouaski
Ik bestel al jaren bij ze😄
Ton
Pizza was koud En was 25 minuten na afgesproken tijd
Hans
Prima altijd vers korte calzone sate ook lekker
Bassaid
Top zaak
Anoniem
Heb een opmerking gelaten met geen ui aub is niet gelezen kreeg een pizza vol met ui extra saus is vergeten
Daan
Hüseyin
Zoals we het gewend zijn van Dell Amore, weer snel en heerlijk!
Hans
Altijd vers en lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Piet
Errol Jongebloed
het was weer lekker maar volgens mij zat er minder vlees in normaal zijn de calzone wat dikker'.
Buurtbewoner
Sandy
heerlijk gegeten alles goed geregeld!
Suayip
Warm en op tijd geleverd.
Buurtbewoner
Zulfikar
Heerlijk gegeten. Rijkelijke vulling van de pizza's, hamburgers waren heel lekker.
Taner
Hans
Altijd goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Richard
Wederom m'n complimenten voor de kok 👍 Heb heerlijk genoten van de broodjes shoarma
Eelco van Ommeren
Alles goed, behalve dat elke vorm van sambal en knoflooksaus ontbrak op de broodjes, Turkse pizza’s en kapsalon. Super klein puntje, €0,10 toeslag voor een plastic tas, het eten werd bezorgd in een papieren tas. Levering was snel, helemaal geen klachten over.
Barry Limonard
Het eten was goed bereid en smaakte prima.
Brahim
Gewoon snel en lekker zoals altijd ga zo door jongens 👍👍👍👍
annelies huging
Patrick
Top toko ..
Danny
Heb der van genoten 👍
Nanda
Werd van te voren gebeld waaneer ze zouden arriveren,en keurig op tijd.
Richard
Wederom m'n complimenten voor de kok 👍 Heb heerlijk genoten van de broodjes shoarma.
Denise
Eten altijd lekker en vers
Renewi
Aa
Lasanga was gruwelijk, echt top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Richard
Grote complimenten voor de kok 👍 Zeer lekker gesmaakt
Die ene Gast
Mohamed
Slechte kale pizza, had kip sate pizza besteld
Piet
Nihal
Ik heb vandaag een grote brood shoarma bij jullie besteld, maar helaas was dit geen grote brood. Het brood dat ik heb ontvangen was duidelijk klein. Ik bestel heel vaak bij jullie en ben normaal altijd tevreden, maar dit vond ik wel erg jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
m
GENTLEMAN
DE BESTE PIZZA 🍕 VAN AMSTERDAM
Erkan
Blijft LEKKER en lekker SNEL!
Nur
Geen verbeterpunten! 5 sterren ✨
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Apa
Omar
Lex
E
Zoals altijd heerlijk en snelle bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Musa
Wat is er gebeurd? De patat viel erg tegen en was van slechte kwaliteit. De pizza was prima, maar dit was niet de ervaring die ik gewend ben.
Richard
De prijs is iets omhoog gegaan maar, dat heeft de kwaliteit niet minder op gedaan. Het waren heerlijke broodjes shoarma 👍
Valentina Arafa
Super snel! We bestellen altijd elke vrijdag voor het bedrijf voor 12:30 dit keer liep het uit en had als opmerking erbij genoteerd. Met dat het top zou zijn als het eten ipv 12:45 er toch 12:30 kon zijn, eten was er inmiddels al om 12:23 top!
Erkan
Meer dan lekker, goed bezig!!
Des
Was lekker.
Rick Vinken
Miriam
Ch
De prijzen flink omhoog gegaan, waarvoor je ook een zielig schotel krijgt, meer een schoteltje. Porties zijn verminders, verpakkingen ziet er niet uit. Kapsalon niet bedekt, open in een zakje. Friet zo slap als het maar kan. Jammer was voorheen vaste klant, maar dit was mijn laatste bestelling! Inflatie amahoelaaa
HMB W
De bezorging is keurig op tijd. Het eten is heerlijk. Pizza, pasta, doner, het maakt niet uit....alles is lekker hier.
mo
Richard
Broodje Super shoarma heeft super lekker gesmaakt 👍
Sijmen
Die ene Gast
Armaan
Kapsalon rijst was rauw
Oskar
Damian
The best 👌
Oskar
Top
Richard
Bij deze wil ik de team van Dell Amore alvast de beste wensen geven voor 2026 Dat het nieuwe jaar weer lekker mag smaken 👍
Damian
👌
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sam
Goede service, kwaliteit
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.